POLEVALU
Kasutustingimused
Müügitingimused
Müügitingimused kehtivad e-poes Polevalu.ee (edaspidi „Tarbijad“) ja 99 Dynamics OÜ-s (edaspidi Veebipood) kaupade ja teenuste ostmisel.
1) Müügitingimused kehtivad e-poes Polevalu.ee (edaspidi „Tarbijad“) ja 99 Dynamics OÜ-s (edaspidi Veebipood) kaupade ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Eesti Vabariigis veebilehel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid võlaõigusseadus (edaspidi võlaseadus), tarbijakaitseseadus (edaspidi VKS) ja teised kehtivad seadused.
3) Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Neid muudatusi kajastatakse Polevalu.ee veebilehel.
Hinnainfo
1) Kõik Easymom.ee veebipoes olevad hinnad on ilma käibemaksuta. Hinnale ei lisandu käibemaksu, kuna 99 Dynamics OÜ ei ole käibemaksukohuslane.
2) Ostudel koguväärtusega alla 100 euro lisandub hinnale transpordikulu vastavalt tarbija valitud tarneviisile. (SmartPost 2,59 eurot).
3) Hinnad kehtivad tellimuse täitmise hetkest kuni täidetud tellimuse kehtestatud kuupäeva aegumiseni (1 päev peale tellimuse vormistamist).
4) Kui tellimus esitatakse enne müügitingimuste või hindade muutumist, kohaldatakse tellimuse vormistamisel tarbija ja Easymom.ee vahelisele õigussuhtele kehtinud tingimusi.
5) Veebipood jätab endale õiguse teha kaupade ja teenuste hindades muudatusi. Need muudatused kajastuvad veebisaidil.
Tarnetingimused
1) Pakume mitmeid erinevaid ja kaasaegsemaid tarnevõimalusi. Saate valida sobivaima variandi: Itella SmartPOST või Omniva.
2) Tarneaeg 1-3 tööpäeva, maksimaalselt 5 tööpäeva.
3) Tööpäevadel ja enne kella 17:00 sooritatud ostud saadetakse teele samal päeval. Tarneaeg on kauba väljasaatmisele järgneval päeval. Nädalavahetustel ja pühadel tehtud ostud saadetakse teele kahe tööpäeva jooksul. Kauba pakiautomaati jõudmisel saate SMS-i. Sisestage see kood päringuterminali ja võtke tellimus vastu. Pakki hoitakse pakikastis 7 päeva.
4) Tarnime kaubad üle Eesti, Läti, Leedu ja Soome
Tellimuse esitamine
1) Lisa soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks vajutage esmalt ostukorvis lingile “Vormista tellimus”.
3) Seejärel valige, kas soovite sisse logida püsikliendina (kui sellel poel on see võimalus).
4) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud väljad, valige oma kaupadele sobiv tarneviis ja vajutage nuppu “Maksa”. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille kaudu saab tasuda pangalingi (LHV, Swedbank, SEB, Luminor, coop jne) või muude pankade makselahenduste kaudu. Üksikasjaliku teabe euro täitmise kohta koos kõigi kehtivate riiklike maksude ja lisatasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanilt.
5) Tellimuse eest saab tasuda krediitkaardiga (Visa, MasterCard), Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Luminor, coop, LHV), PayPal.
6) Täitke andmekinnituse ja tellimuse kinnituse lehel olevad väljad, teie tellimuse kiirus ja usaldusväärsus sõltub esitatud teabe täpsusest,
katkematu kohaletoimetamine ning vaidluste ja kaebuste hilisem lahendamine.
7) Tasumine toimub väljaspool Easymom.ee veebipoodi turvalises keskkonnas – tasudes pangalingiga vastava panga turvalises keskkonnas ja tasudes krediitkaardiga Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.
8) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse igapäevaselt (nt E-P 8.00-17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14.00, täidetakse tellimus järgmisel laupäeval. Kohaldatav on ka valik “Ma tulen sinu juurde”.
Müügilepingu jõustumine
1) Veebipood kohustub Tarbijat varustama kaubaga, mida tulevikus ostetakse olemasolevast, valmistatud või veebipoest ning andma omandiõiguse üle Tarbijale, kuid Tarbija kohustub tasuma Kauba eest Arvel näidatud summa ja Kauba vastu võtma.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 1 päeva jooksul alates tellimuse vormistamisest.
3) Müügileping jõustub peale makse laekumist Tarbijalt Veebipoes olevale pangakontole.
Kohaletoimetamine
1) Peale müügilepingu jõustumist koostab veebipood tellimuse ja edastab selle logistikapartneritele.
2) Veebipoe kodulehel märgitud tarneajad kehtivad makse laekumise hetkest e-poe pangakontole.
3) Viivituste vältimiseks olge ettevaatlik ning esitage tellimuse vormistamisel tarneandmete sisestamisel õiged ja täpsed andmed.
4) Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise eest, kui kaup on üle antud partneritele
rikuti või rikuti tema huve, võib tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitsenõukogu või kohtu kaudu. Tarbija võib kaebuse esitada enda või esindaja kaudu. Tarbijakaitseamet Tarbijakaitseamet ja Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks annab teavet EL tarbija nõustamiskeskus.
Tagastamisõigus
Easymom.ee veebipoest ostetud toodetele kehtib Eesti Vabariigi õigusaktidega kehtestatud garantii ja tagastamise kord.
Ostetud kaubal on 14-päevane tagastusõigus.
Kauba tagastamine:
1) Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus kaup 14 päeva jooksul tagastada või esitada tõend selle kohta, et ta toimetas kauba logistikafirmale ülalnimetatud perioodi jooksul. Tavaline tagastusvorm on saadaval veebilehel https://easymom.ee/TOOTETAGASTAMINE
2) Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.
3) Kauba tagastamise kulud kannab klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on puudus või deklareeritud kaubale mittevastavus.
4) Tagastatud kauba eest makstakse raha tagasi hiljemalt 14 tööpäeva jooksul kliendi kontole, millelt kauba eest tasuti.
5) Klient võib pöörduda tarbijakaitseosakonna poole, kes on volitatud lahendama lepingust tulenevaid vaidlusi, kui vaidlusaluse kauba väärtus ületab 20 eurot (kaebuse läbivaatamine komisjoni poolt on tasuta).